Informatie is alleen waardevol als de juiste informatie op het juiste moment beschikbaar is. Fouten of vertragingen zijn kostbaar. Het levert uw organisatie dus veel op om ze waar mogelijk te reduceren.
Next level document management
Met Kofax AutoStore documentbeheersoftware automatiseert u de manier waarop u papieren en digitale documenten beheert, waardoor handmatige stappen en administratieve fouten substantieel verminderen. Met deze software maakt u aangepaste documentworkflows en kunt u automatisch informatie vastleggen, opslaan en openen – met één druk op de knop.
Het automatiseren van uw documentgedreven processen betekent: lagere kosten, méér operationele efficieny en betere communicatie, samenwerking en compliance.
Kofax AutoStore:
- automatiseert op eenvoudige wijze papieren en elektronische documenten
- converteert gescande documenten automatisch naar het gewenste formaat met vooraf geconfigureerde workflows
- scant verschillende documenten in één keer en onderscheidt ze daarna op basis van barcode of scheidingspagina
- verkleint documenten door achtergronden, kleuren en lege pagina’s te verwijderen
- beperkt toegang tot gevoelige of vertrouwelijke informatie tot alleen geautoriseerd personeel
Overzichtelijk & veilig
Kofax Autostore stroomlijnt de complete workflow van allerlei soorten documenten in uw organisatie naar één centraal punt: een overzichtelijke databank. Het programma draait op uw server en zorgt voor veilig scannen en invoeren van elk soort document naar uw werkomgeving.
Ideale oplossing
Scant u bijvoorbeeld veel? Zijn er veel documenten verspreid binnen uw organisatie? Kunnen of moeten processen geoptimaliseerd worden? Wilt u mankracht minderen en tijd winnen? Dan is Kofax Autostore een uitstekende oplossing. Foto’s, facturen en Office-documenten slaat u eenvoudig op naar beveiligde omgevingen. In doorzoekbare pdf’s of leesbare Word documenten. Met OCR of scanning functies.
Elk document waar u het wilt
Allerlei documenten, bijvoorbeeld facturen, bestelformulieren, pakbon, dossiers, röntgenfoto’s, werkbonnen en sollicitaties, worden automatisch verwerkt en toegevoegd aan uw bedrijfsproces. Als leesbare pdf’s en jpg’s door ingebouwde OCR. Kortom: elk document waar u het wenst, in het formaat dat u wenst.
Meer weten over Document Management?
Neem contact op om vrijblijvend van gedachten te wisselen met een van onze consultants.