Hulp van onze experts, wanneer u maar wilt
Via onze Service Desk komt u snel en eenvoudig in contact met onze experts voor technische ondersteuning en product support. Onze service houden we bewust laagdrempelig en persoonlijk.
Support op elk niveau
Voor solide beheer van uw SAP-omgeving bieden wij verschillende SLA-levels. Een SLA omvat alle afspraken over licenties, onderhoud en support. De SLA geeft daarnaast recht op hoogwaardige ondersteuning door SAP- en Kofax-experts voor het oplossen van incidenten, het uitvoeren van changes en standby dienstverlening.
Service Window
Op werkdagen is de Service Desk van 08.30 tot 17.00 uur beschikbaar voor afhandeling van incidenten die via de Service Desk gemeld worden door de contactpersonen van de klant. Na 17.00 uur wordt de afhandeling de volgende werkdag voortgezet.
Incidenten
Incidenten worden via een ticketsysteem gemeld en geprioriteerd. Afhankelijk van het prioriteitsniveau en de afgesproken reactietijd werken we (door) aan de oplossing.
Standby diensten
Onze standby-dienstverlening houdt in dat experts van Connect Solutions op afroep beschikbaar zijn voor ondersteuning buiten de reguliere tijden van het Service Window. Bijvoorbeeld bij een go-live of als grote veranderingen in uw ICT worden doorgevoerd.
Meer weten over onze SLA´s?
Neem contact op om vrijblijvend van gedachten te wisselen met een van onze consultants.
´The golden rule for every business man is this: Put yourself in your customer´s place.´
Dr. Orison Swett Marden, American inspirational author