• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Connect Solutions

Connect Solutions

Verbindt oplossingen | Oplossingen verbinden

  • Engels
  • Home
  • Bedrijfsprofiel
  • SAP add-ons
  • SAP consultancy
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Klanten
  • Contact
RUN SAP SMART
  • Engels
SMART SAP PEOPLE

SAP add-ons

  • Invoice Management
  • Vendor payments
    • PaymentConnector SAP
  • Document Management
  • Product Development
  • Service Desk

Vendor payments

Vendor payments

Het proces van het betalen van leveranciers is een van de laatste stappen in de purchase-to-pay (P2P)-cyclus. Dat wil zeggen: een bedrijf koopt goederen of diensten van een leverancier en maakt een inkooporder. Zodra de goederen of diensten geleverd worden, ontvangt het bedrijf een factuur van de leverancier. Als de goederen of diensten overeenkomen met de inkooporder, dan worden de factuurgegevens in het betaalsysteem gezet.

Betaalsysteem

Omdat in een zakelijk betaalsysteem alle bedrijfsbetalingen plaatsvinden zijn de functionaliteiten van het systeem en het proces eromheen belangrijk. Betalingsprocessen worden al snel complex en kostbaar. Bij kleine bedrijven beheert meestal de eigenaar en/of boekhouder het betaalproces, bij middelgrote bedrijven doorgaans een kleine groep medewerkers. Grotere bedrijven, die vaak internationaal actief zijn, voeren meestal een eigen betaalafdeling (accounts payable department).

Centralisatie van betalingen

Het centraliseren en automatiseren van het betaalproces heeft een aantal voordelen voor bedrijven: controle over geldstromen en betalingen is een evident voordeel. Soms, bij meerdere bedrijfsvestigingen, is het wenselijk om het beheer van betalingen en leveranciersrelaties lokaal uit te voeren. Met PaymentConnector SAP is het mogelijk om corporate betaalprocessen te centraliseren, maar tegelijkertijd bepaalde aspecten van het betaalproces decentraal te houden.

Optimale controle

PaymentConnector SAP vormt dus een centrale hub voor vendor payments. De standaardisatie realiseert efficiëntere processen en lagere kosten. Ook zorgt dit voor betere service, meer controle en optimale risicobeperking. Bovendien maakt de standaardisatie van interfaces de interactie tussen SAP en banksystemen eenvoudiger.

SAP ECC en SAP S/4HANA

PaymentConnector SAP is beschikbaar voor SAP ECC en SAP S/4HANA en realiseren we met standaard SAP-componenten.

Snelle implementatie

PaymentConnector SAP is een best-practice template, die snel leverbaar en zeer vlot te implementeren is. De installatie gebeurt remote. Dat betekent dat we minimaal beslag op uw medewerkers leggen. Een implementatie neemt doorgaans slechts twee dagen in beslag.

 

‘Beware of little expenses. A small leak will sink a great ship.’

Benjamin Franklin

 

  • Invoice Management
  • Vendor payments
    • PaymentConnector SAP
  • Document Management
  • Product Development
  • Service Desk

© 2023 ● Connect Solutions BV ● info@connect-solutions.nl ● T: +31(0)43 631 26 25 ● We are an official member of the SAP® PartnerEdge® open ecosystem ● Concept & build by: Socialhero.nu

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Connect Solutions
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.