Business Intelligence
Duidelijke, overzichtelijke managementinformatie is van groot belang om juiste beslissingen te nemen en in te spelen op veranderende omstandigheden. De hoeveelheid data blijft maar toenemen. De vraag is daarom hoe u deze in uw organisatie inzet.
Haal alles uit BI
Connect Solutions levert succesvolle Business Intelligence (BI)-oplossingen voor klanten in onder meer Healthcare, Industry, Finance en Retail. Kortom: we begeleiden organisaties stap voor stap naar een data driven werkwijze. Onze consultants hebben diepgaande kennis van BI en zijn dus in staat het maximale uit BI te halen.
Full control
Microsoft Business Intelligence is een BI-tool die data uit alle mogelijke bronnen analyseert en visualiseert. Dat betekent: je ziet in één oogopslag hoe de zaken ervoor staan. Het is een selfservice tool waarmee iedereen kan werken. Rapporten en dashboards deel je op eenvoudige wijze met anderen. Bijvoorbeeld met collega’s binnen de eigen organisatie, maar ook externe belanghebbenden als klanten, leveranciers of andere stakeholders. U heeft volledige controle over de verschillende dashboards: u bepaalt dus zelf met wie informatie gedeeld wordt.
Altijd up-to-date, altijd beschikbaar
Met onze expertise op het gebied van Microsoft Business Intelligence (BI) helpen wij u om slimme dashboards en rapportages te realiseren. Dat betekent: méér controle, makkelijker informatie delen en betere toekomstgerichte besluiten nemen. Kortom: met BI beschikt u áltijd over de juiste managementinformatie.
Onze BI-expertisegebieden
- Business Analysis
- Data Modelling: Kimball, Data Vault and 3NF
- T-SQL and SQL
- SQL Server Integration Services (SSIS)
- Open Source ETL: Alooma and Pentaho
- SQL Server Analytical Services (SSAS)
- SQL Server Reporting Services (SSRS)
- Microsoft Power BI
- Google Big Query
- Python Scripting for ETL
Samen met ons uw business intelligence verbeteren?
Neem contact op om vrijblijvend van gedachten te wisselen met een van onze consultants.
´Data will talk to you if you’re willing to listen to it´
Jim Bergeson, VP Customer Engagement at BI Worldwide